Hoe ziet een deelname aan de Schoonmaak Vakdagen eruit?
3
jul

Hoe ziet een deelname aan de Schoonmaak Vakdagen eruit?

De Schoonmaak Vakdagen komen eraan. De beursvloer wordt in november opnieuw gevuld door bedrijven met oplossingen voor de schoonmaakprofessional. Maar hoe ziet zo’n deelname er precies uit? Welke mogelijkheden heeft u als exposant?

Stand op de beursvloer van de Schoonmaak Vakdagen

Allereerst is het mogelijk om een stand te reserveren op de beursvloer. De mogelijkheden om te exposeren zijn eindeloos. Op de beurs werken we met vier vaste formaten. Van een statafel tot een uitgebreide stand van 48 vierkante meter! Levert u hoogwerkers, hogedrukapparatuur of materialen voor glasbewassing? Dan is het buitenterrein een unieke mogelijkheid om uw services te tonen aan ruim 2.000 professionals in de professionele schoonmaak- en glazenwassersbranche.

Zet uw product in de spotlight op het demoplein

Het demoplein van de Schoonmaak Vakdagen leent zich perfect om uw product of dienst in de spotlight te zetten. Hier kunt u uw schoonmaakoplossing in actie laten zien aan een geïnteresseerd publiek. De mogelijkheden om te exposeren zijn eindeloos. Op de beurs werken we met vier vaste formaten. Van een statafel tot een uitgebreide stand van 48 vierkante meter! Levert u hoogwerkers, hogedrukapparatuur of materialen voor glasbewassing? Dan is het buitenterrein een unieke mogelijkheid om uw services te tonen aan ruim 2.000 professionals in de professionele schoonmaak- en glazenwassersbranche.

Neem deel aan het kennisprogramma

Ook keert dit jaar het kennistheater terug. Hier kunt u interessante en inspirerende lezingen volgen, gepresenteerd door experts uit de industrie. Wilt u een kennissessie geven? Neem dan contact op met Susanne Hellendoorn via susanne.hellendoorn@prosu.nl en bespreek de mogelijkheden.

Breng uw naam onder de aandacht door de Schoonmaak Vakdagen te sponsoren

Als exposant kunt u ook profiteren van verschillende sponsoringmogelijkheden. Door uw bedrijf te associëren met de Schoonmaak Vakdagen vergroot u uw zichtbaarheid en creëert u een positieve merkbeleving bij de bezoekers. Van een koffiebeker tot een goodiebag of van keycoards tot servetten: de mogelijkheden van sponsoring zijn eindeloos. Dit biedt u de mogelijkheid om uw bedrijfsnaam en logo te tonen op diverse promotiematerialen waardoor uw merk de aandacht trekt van een breed publiek.

Extra aandacht in Clean Totaal oktober

De oktobereditie van Clean Totaal staat dit jaar extra stil bij de Schoonmaak Vakdagen. Profiteer hiervan en creëer voorafgaand aan de beurs al extra aandacht voor uw bedrijf. Dit kan via een advertentie of een redactioneel artikel, maar ook online zijn er vele opties.

 

Kortom, de Schoonmaak Vakdagen bieden u als exposant een scala aan mogelijkheden om uw bedrijf te presenteren, te netwerken en uw merk te versterken. Neem voor alle mogelijkheden en een voorstel op maat contact op met Brigitte Beverwijk, 06 57699392.

Bekijk de mogelijkheden