Bereik uw doelgroep voor, tijdens én na de Schoonmaak Vakdagen
25
jun

Bereik uw doelgroep voor, tijdens én na de Schoonmaak Vakdagen

Niet alleen tijdens, maar ook voor en na de Schoonmaak Vakdagen wilt u zichtbaar zijn bij de schoonmaakprofessional. Zo zorgt u voor een optimale mix van aandacht en zichtbaarheid voor uw merk of product. Wat is dan de beste aanpak?

Voor de Schoonmaak Vakdagen

Zoveel mogelijk bezoekers naar uw stand trekken. Daar hoort natuurlijk een mooie stand en een goede beursactie bij. Maar een goede voorbereiding is het halve werk: kondig uw aanwezigheid voorafgaand de beurs al aan! Heeft u al aan de volgende opties gedacht?

  • Social media
    Kondig ruim van te voren uw deelname aan. Gebruik uw kanalen om uw boodschap, beursacties en natuurlijk uw unieke link voor gratis tickets te verspreiden.
  • Uitnodigingsservice
    Versterk uw bestaande relaties door uw klanten en relaties uit te nodigen met behulp van onze uitnodigingsservice. Exposanten kunnen doorgeven wie zij willen uitnodigen voor de beurs en Prosu zorgt ervoor dat genodigde één uitnodiging ontvangt. Prosu ontdubbelt met haar ontdubbelingssoftware de lijsten volgens het ACCU-principe. Meer weten over ontdubbelen? Lees hier verder.
  • Adverteren
    De oktobereditie van Clean Totaal staat vol in het teken van de Schoonmaak Vakdagen. Wilt u uw doelgroep bereiken in de Nederlandse schoonmaakbranche? Maak gebruik van dit thema en haak aan met uw advertentie, advertorial of misschien wel een mooie reportage! Alle informatie rondom adverteren vindt u hier.
  • Digitaal beursboekje
    Voor exposanten wordt er weer een digitaal beursboekje vormgegeven. Deel uw beurs- en bedrijfsinformatie en wij plaatsen het op de gezamenlijke pagina en delen dit met onze bezoekers. Bekijk hier bijvoorbeeld het digitale beursboekje van 2023.
  • CleanTotaal.nl
    Ook op de website van Clean Totaal zijn er voldoende opties om uw beursdeelname alle aandacht te geven die het verdient. Dat kan van een banner op de website tot uitgebreide partnermailing naar de verzendlijsten van Clean Totaal. Alle informatie rondom adverteren vindt u hier.

Tijdens de Schoonmaak Vakdagen

5 november, 12:00 uur: het is zo ver! De deuren van de beurs openen, de bezoekers stromen binnen. Maar deze lopen straal voorbij uw stand… Hoe kunt u dit voorkomen?

  • Unieke beursactie
    Allereerst is het natuurlijk belangrijk dat bezoekers een reden hebben om bij uw stand te blijven staan. Dat kan bijvoorbeeld met een unieke beursactie! Heeft u een speciale korting? Of een nieuw, innovatief product? Laat dat duidelijk zien in uw stand.
  • Mooie stand
    Het oog wil ook wat. Zorg voor een mooie, opvallende stand waar bezoekers gelijk nieuwsgierig worden naar uw aanbod! Een stand kan opgebouwd worden met standaard standbouw, maar u kunt ook zelf een eigen stand op (laten) bouwen door professionele standbouwers.
  • Goodie bag
    Ook dit jaar verzorgen we weer goedgevulde goodie bags voor de eerste 500 bezoekers. Hiermee komt uw naam sowieso in beeld! Wilt u gratis een leuke goodie in de goodie bag leveren? Neem dan contact op via onderstaand formulier voor de mogelijkheden. Hierbij geldt: vol = vol.
  • Sponsoring
    Extra zichtbaarheid tijdens de beurs? Kies dan voor sponsoring. Van een koffiebeker tot een goodiebag of van keycoards tot servetten: de mogelijkheden van sponsoring zijn eindeloos. Zo kan de bezoeker niet meer om uw merk heen!
  • Demoplein
    Dé ultieme plek om uw product te demonstreren. Het demoplein brengt producten tot leven, hun werking wordt getoond én de voordelen worden benadrukt. Iedere bezoeker krijgt zo de kans om uw oplossing met eigen ogen in werking te zien. Voor 750 euro is de vloer voor u: toon uw product of oplossing aan alle bezoekers, midden op de beursvloer! Meer informatie over het demoplein vindt u op deze pagina.

Na de Schoonmaak Vakdagen

De Schoonmaak Vakdagen zijn voorbij. U heeft een geslaagde beurs gehad en een hoop nieuwe leads binnengehengeld, yes! Toch zijn er nog flink wat bezoekers die nog over de streep getrokken moeten worden. Hoe benadert u deze? En hoe zorgt u dat de bezoekers uw merk of product niet meer vergeten?

  • Leadgeneratie
    Geen tijd om uw leads op te volgen? Samen met u zet Prosu een telemarketingtraject op, passend bij uw bedrijf.
  • Aandacht in Clean Totaal
    Ook na afloop van de beurs besteedt Clean Totaal aandacht aan de Schoonmaak Vakdagen. Maak gebruik van dit optimale momentum en kies voor een advertentie, websitebanner of laat een reportage schrijven! Alle informatie rondom adverteren vindt u hier.
  • Direct (e-)mailing
    Het versturen van relevante content maakt u een serieuze gesprekspartner voor prospects en brengt (potentiële) klanten op nieuwe ideeën. Laat uw bestaande en nieuwe relaties weten dat u er bent en verstuur een direct (e-)mailing! U vindt alle informatie hier.

Ik wil het maximale uit mijn beurs halen, wat nu?

De mogelijkheden zijn eindeloos. Wilt u gebruik maken van één of meerdere opties? Of ziet u door de bomen het bos niet meer? Brigitte Beverwijk denkt graag met u mee!

Neem contact op via het onderstaande formulier.

 *
 *
 *
naam@bedrijf.nl
 *