Tweede editie Schoonmaak Vakdagen uiterst succesvol | Schoonmaak Vakdagen

Nieuws

Tweede editie Schoonmaak Vakdagen uiterst succesvol
15
nov

Tweede editie Schoonmaak Vakdagen uiterst succesvol

De afgelopen editie van de Schoonmaak Vakdagen, die voor het tweede jaar in Expo Houten werden georganiseerd, is succesvol verlopen. Dat meldt organisator Prosu Media Producties op basis van de eerste reacties en de bezoekersaantallen. De beurs voor schoonmakend Nederland en Vlaanderen is door ruim 1.700 professionals bezocht.

“Vanaf nu trappen we het gaspedaal alleen maar dieper in”

Met een verbeterde opzet en een prachtige uitstraling kijkt beursmanager Lisanne Andeweg van Prosu Media Producties zeer positief terug op de tweede editie. “Wij zijn overdonderd door de belangstelling van schoonmakend Nederland en de positieve reacties van de exposanten die er een prachtig evenement van hebben gemaakt. De vele primeurs als SteamPLUS 2.0 van Meclean, de introductie van Naturama Green Planet en de Nilfisk Liberty SC 50 autonome schrobzuigrobot hebben bijgedragen aan het succes van dit jaar.”

Tweede editie Schoonmaak Vakdagen uiterst succesvol

De vocale begeleiding van het NK SnelGlazenwassen door Evert ten Napel en Wim Kieft.

Hoge kwaliteit bezoekers

De organisatie is trots op het bezoekersaantal en de hoge kwaliteit van de bezoekers. Marketing Manager bij Prosu Media Producties Nick Hoekman: “Deze tweede editie moest het gaan gebeuren. Standvastig bleven we –met succes- vasthouden aan het concept van vorig jaar met als gevolg dat we CEO’s, mkb-ondernemers, inkopers, rayonmanagers, objectleiders, maar ook schoonmaakteams van het Koninklijk huis over de vloer hebben gehad.”

Landelijke media-aandacht

Met verschillende winacties, een cartoonist en het NK SnelGlazenwassen op de afsluitende beursdag was er genoeg te beleven op de beursvloer. “In combinatie met het interessante kennisprogramma en het bezoek van Evert ten Napel en Wim Kieft zijn we onderscheidend in het diverse beurslandschap en hebben we definitief het bestaansrecht verworven. Vanaf nu trappen we het gaspedaal alleen maar dieper in om nog meer schoonmaakprofessionals uit alle lagen uit de branche te bereiken”, aldus Lisanne Andeweg.

Samenwerking

Door samenwerking te zoeken en gebruik te maken van elkaars sterktes zijn exposanten, organisatie, media en partners aanvullend aan elkaar. Hoofdredacteur van Clean Totaal Ruben Lijzenga: “Voor het eerst hebben twee concurrenten samen de verbinding gezocht mét resultaat. Ik denk dat ik ook namens Petra de Bruin van Schoonmaak Journaal mag spreken over een uitstekende samenwerking met een prachtig resultaat. Alvast vooruitblikkend: dit biedt perspectief voor de toekomst. Ik geloof dat we middels synergie tot grotere hoogten komen.”

Vervolg

Dat er een vervolg komt op de Schoonmaak Vakdagen moge duidelijk zijn. Om het succes te versnellen bevraagt de organisatie eerst bezoekers en exposanten alvorens de datum van de nieuwe editie bekend te maken. Volgt u daarvoor de vakmedia Clean Totaal of SchoonmaakJournaal.

Plaats een reactie