“De groeicurve van de Schoonmaak Vakdagen is heerlijk steil”
Het is nog maar medio maart, maar de organisatie van de Schoonmaak Vakdagen zit niet stil. Wij kijken zeer positief terug op de vorige editie en zijn druk bezig met de invulling voor de komende editie op 9 en 10 november 2020. Samen met een aantal exposanten blikken we terug op de afgelopen editie en kijken we vooruit.
In 2019 mochten we 1.743 professionals ontvangen op de beursvloer in Expo Houten. Een aantal waar we trots op zijn, maar waarvan we realiseren dat dit, bij lange na, niet het eindpunt is. Met de kernwaarden kleinschalig, praktijkgericht en gezelligheid in ons achterhoofd. Wij zijn ervan overtuigd dat de Schoonmaak Vakdagen de komende jaren nog meer uitgroeit tot dé ontmoetingsplaats voor een ieder met een belang in professionele schoonmaak en hygiëne.
Schoonmaak Vakdagen heeft 100% focus op schoonmaak
Het event wordt geroemd door de volledige focus op schoonmaak. Marketing Coördinator van Wecoline Herma Oosterveld: “Het onderscheidende aan de Schoonmaak Vakdagen is dat deze beurs gericht op schoonmaak, vanwege de kleinschaligheid, ervoor zorgt dat je goed de tijd kunt nemen voor de bezoeker. Het gesprek aangaan met bestaande klanten, nieuwe mogelijke klanten en de eindgebruiker maakt het bezoekersprofiel interessant.”
Directeur van AaRiverside Fredy Verkuijlen is het roerend eens met Oosterveld: “De Schoonmaak Vakdagen hebben wij beleefd als een beurs die 100% toegespitst was op de schoonmaak en glazenwassersbranche. Hierdoor was er de juiste dynamiek aanwezig en was er voor elke bezoeker wel wat te doen. Van automatisering op het gebied van planning en urenregistratie tot robots om schoon te maken. Van groene hygiëne producten tot de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van schoonmaakmiddelen.”
Verkuijlen stelt zelfs dat de beurs een must-visite is voor schoonmaak- en glasbewassingsbedrijven uit Nederland en België, mede vanwege het innovatieve karakter. BioFriends directeur Jan van Triest: “het gaat op dit event echt om schoonmaak en innovatie”, aldus die als één van de eersten direct heeft ingetekend voor de 2020-editie.
Ambitieus
Wecoline zal ook weer van de partij zijn. In 2019 heeft het team haar doelen op de beursvloer behaald. “We hebben twee dagen lang veel enthousiaste bezoekers op de Wecoline stand mogen ontvangen. Twee succesvolle dagen voor Wecoline door de goede organisatie waardevolle bezoekers en het Wecoline team!”, aldus Oosterveld enthousiast. Van Triest blikt in één zin terug en kijkt hoopvol vooruit: “De Schoonmaak Vakdagen 2019 waren positief. De groeicurve is heerlijk steil.”
Deze groeicurve hopen we vast te houden. Wellicht ambitieus, maar wij mikken wederom op een verdubbeling van het aantal bezoekers en hopen minimaal 2.000 verschillende schoonmaakbedrijven te verwelkomen. Daarbij houden we vast aan de eerder gestelde kernwaarden en houden we nauw contact met exposanten en bezoekers. Exposanten kunnen binnenkort een uitnodiging voor een marketingsessie op het Prosu Media Producties hoofdkantoor verwachten. Kunt u niet wachten om uw tips of tricks te delen? Mail ons!
Geïnteresseerd in deelname? Bekijk de pakketten »